Veebipoe www.dualart.ee/tooted (edaspidi Veebipood) omanik on DUAL ART (registrikood 14530641).

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügi- ja tarnetingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Dual Art UÜ’l on õigus käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muuta.

Dual Art UÜ ei ole käibemaksukohustlane.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kauba hinnad on eurodes.

Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus koos saatmiskuludega. Kauba eest on võimalik tasuda pangaülekandega esitatud arve alusel Dual Art UÜ arvelduskontole (EE217700771003194190). Ülekande selgituse väljale tuleb lisada arve number. Arve saadetakse tellimuses märgitud meiliaadressile.

Tellimus tühistatakse, kui ostusumma ei ole laekunud 3 päeva jooksul.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse Eesti riigi piiris.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud tarneviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.   Kaupa maksimaalne tarneaeg on 10 tööpäeva.

Veebipood ei vastuta kohaletoimetamise viibimise eest, kui see on tingitud asjaolust, mida müüja ei saa mõjutada ning mille saabumist ta ei saanud ette näha.

Tarneviisid:

  • Tähitud kiri: hind - 2,95 eurot (max 10 kaarti) 
  • Tähitud maksikiri: hind - 4 eurot (max mõõtmed: 230 x 330 x 20 mm) 
  • Omniva pakiautomaat: hind - 2,95 eurot
  • Itella Smartpost pakiautomaat: hind - 2,59 eurot
  • DPD Pickup pakiautomaat: hind - 2,15 eurot

Valides tähitud kirja või tähitud maksikirja tarneviisi, tuleb ostjal märkida oma nimi, perekonnanimi ja aadress enda andmete sisestamisel.

Valides Omniva, Itella Smartpost või DPD Pickup pakiautomaati tarneviisi, tuleb ostjal märkida oma telefoninumber enda andmete sisestamisel.

Detailne ostuinfo

1) Toote ostukorvi lisamiseks tuleb vajutada „Lisa ostukorvi” nuppu peale. Nuppu peal on samuti kajastatud toote hind (sisaldab käibemaksu).

2) Ostukorvis olevaid tooteid saab vaadata vajutades lehe üleval servas olevat riba „Soorita ost”.

3) Ostukorvist väljumiseks ja ostmise jätkamiseks vajutage paremas nurgas olevale ristile.

4) Ostukorvis on võimalik muuta toodete koguseid, valida toodete variatsioone või eemaldada lisatuid tooteid.

6) Ostukorvis tuleb valida sobiv tarneviis.

5) Tellimuse kinnitamiseks ja ostu sooritamiseks tuleb kinnitada, et olete tutvunud Üld-ja tagasimaksmise tingimustega, märkides linnuke vastavasse kasti ning vajutades „Soorita ost” nupule.

6) Seejärel avaneb „Kohaletoimetamise info”. Valides tähitud kirja või tähitud maksikirja tarneviisi, tuleb ostjal märkida oma nimi, perekonnanimi ja aadress enda andmete sisestamisel. Valides Omniva, Itella Smartpost või DPD Pickup pakiautomaati tarneviisi, tuleb ostjal märkida oma telefoninumber enda andmete sisestamisel.

7) Vajadusel saab lisada täiendavaid märkmeid kohaletoimetamise kohta vajutades „Lisa märkmeid kohaletoimetamise kohta”.

8) Seejärel tuleb vajutada „Tellimuse ülevaade” peale, et kontrollida üle kogu tellimust ja kohaletoimetamise infot.

9) Sooduskoodi saab lisada „Tellimuse ülevaade” all, vajutades vautšeri või kupongi nupule.

10) „Tasu arvega” nupule vajutades edastatakse tellimus veebipoele ja arve saadetakse tellimuses märgitud meiliaadressile.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siin ning saata see e-posti aadressile info@dualart.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja.

Veebipood kannab tagastamise kulud ainult juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. 

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel. 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@dualart.ee .

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, meiliaadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb saata e-kiri aadressile info@dualart.ee.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.

Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.